“E-glesias with a I” – Gabriel Iglesias (from my I’m Not Fat… I’m Fluffy comedy special)


Hey! It’s Fluffy! And by the way you guys, I want to let
you know now here in this theater and All over the world wherever
anybody’s watching this special If you ever see me In public Either at a
restaurant or at a hotel or anywhere And you want to stop me and say hello or
take a picture anything Please I welcome it and it’s an honor if you
were to do that I do not mind at all Stop me anytime you want I’m the same person The same guy Thank you Seriously the same guy you see now is the same guy you’d see outside I don’t change you know you’re not gonna
walk up and go Gabriel can I talk to you I’m not gonna be like be gone from
me Gabriel is my stage name I’m not even Mexican I’m Scandinavian No trust me I’m the same pendejo you’ll see outside I don’t mind I love it you guys trust me.
You guys make it possible for me to have An incredible life and take care of my
family so I’m all for it Not a problem Trust me right now it’s so
crazy cus I’m still adjusting to People walking up to me I’m checking into the hotel and they
already knew me which was crazy I go like hi I’m checking in Here’s your key sir But, well, um… We know its you sir AHH! I think that’s awesome, I needed that
like six years ago One time I was trying to check into a
hotel in Chicago at one o’clock in the morning Because I missed my flight Nobody’s at the front desk just a little bell And a sign that said ring for service So there I am All of a sudden I heard this I hear the bell! All of a sudden this lady came out just… Are you the one ringing that damn bell? What the hell you want? Um, I’m checking in You know what time it is? It’s tomorrow I know, I missed my flight Mmmm hmmm… Whatever you say. What’s going on out there? Girl you gotta see this! I got a big ass
mexican showing up late as hell. Ok… What’s your name? My name is Gabriel
Iglesias. Iglesias Yes, Iglesias Ok, Iglesias, Ok E-G-L No no no no no, it’s Iglesias with an I With an I?! But you said E-glesias You didn’t say Iglesias, you said E-glesias It’s Iglesias with an I Mmm hmm, whatever you say it’s your damn name okay Mister Iglesias with a I You know that’s bad for you Oh this right here? My grand mama
lived to be a hundred years old Smoking? Minding her own damn business ok Mister Iglesias with a I Ok I found you in the system, I got you for two nights Full size bed non-smoking I requested a queen-size bed And you would have got a queen if you had been here yesterday But it’s tomorrow and
you’re lucky I’m talking to you Mister Iglesias with an I What’s the I stand for? I need a bigger bed? What ‘s going on out there? Girl you gotta see this. Nacho libre is trippin!

100 Replies to ““E-glesias with a I” – Gabriel Iglesias (from my I’m Not Fat… I’m Fluffy comedy special)”

  1. Fluffy saw you front row in San Jose 2017…. You were amazing!! Shook your hand… You are the best!!!

  2. If I could walk up too u every time I see u you wil, never be in private your too funny to be Alone

  3. So I see you on the street with your mother and she starts going into cardiac arrest rest and might be dying on the sidewalk it's still okay to stop you and ask for a picture or an autograph?

  4. I'm seeing him on August 19!!! I hope that he is walking around, it would be awesome to meet him😁.

  5. I wouldn’t stop and talk to him when he is eating I would wait until he is done eating then I will go up and talk to him. that just me

  6. I don’t even know how many times I’ve watched this special, one of the best I’ve ever seen πŸ™ŒπŸΌ

  7. This is true for everyone who has a hard to pronounce last names. Doesn't matter whether you are European, American, or Asian, someone WILL mess it up

  8. "You know that's bad for you."
    "Oh, this right here? My grandmama lived to be a hunded years old."
    "Smoking?"
    "Mindin' her own damn business, okay, Mister Iglesias wid a I?"

  9. I wish I could meet Fluffy , he cured my depression and I don't know if he's going to read this but I just want to say Gabriel Iglesias , your parents gave you that name knowingly of the blessings it carries . I'm so grateful one of those blessings imparted on you manifested in my life, keep doing what you are doing . You're changing the world . I love you Fluffy God bless you πŸ’“

  10. Gabriel Has Earned Enough Of My Admiration And Respect To Be Called β€˜Don’ In my book.
    Respect+

    Don Gabriel Iglesias

  11. Lady: Smokes
    Fluffy: You know, that’s bad for you.
    Lady: Oh this right here? My grandmother lived to be a hundred years old.
    Fluffy: Smoking?
    Lady: MINDING HER OWN DAMN BUSINESS, OKAYY…Mr. Iglesias with an I.
    πŸ˜‚πŸ€£πŸ’€

  12. This fat fuck isn’t funny at all!! πŸ’― I have never ever thought he was ever funny. All his jokes are lame and those stupid voices he does is sooooooo fucken stupid!! πŸ’―πŸ’―πŸ’― he’s NOT FUNNY!!

  13. Fluffy, I won’t never get to see you in person why? My health and lack of funds. But could I get a autograph pics of you. You probably won’t ever read this and so much for me asking so , fluffy the fluff is the main man βœŒπŸ»βœŒπŸ»βœŒπŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»β€οΈβ€οΈβ€οΈβ€οΈβ€οΈπŸ‡ΊπŸ‡ΈπŸ‡ΊπŸ‡ΈπŸ‡ΊπŸ‡Έ

  14. I saw you in Atlantic City once when I in front of a hotel I didn't know if I should say hi or take a picture or not I think I was just more shocked that I would see a celebrity I guess I was just nervous

  15. Probably one of the most down to earth comedians around.

    My one and only hope is that Gabriel Iglesias doesn’t get heavily politically. Cant stand celebrities who keep their careers alive with political activism.

  16. Dude.. I recently started following you and You are so damn funny mahn and I love when you make those different sounds (Especially Cop car’s siren)… and that black woman sounds so damn perfect (You know what time it is!!! it’s tomorrow!!).. I just can’t stop laughing and watching it again and again… In last few days I have became a big fan of yours dude.. I wish that once in a life I get a chance to attend your one hour special… Till then see ya, Fluffy!! πŸ˜„

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *