Super Mario Run | Lele Pons, Rudy Mancuso & Juanpa Zurita


>>ANDREW: Hi mom!>>MOM: Hey John, uh…Andrew. Do your homework! I’m sick of the school [BLEEP] calling me.>>PEACH: Oh my God, here we go again.>>MARIO: This is getting so boring. Huh?>>MARIO: Same [BLEEP]. Same [BLEEP] every single day.
>>PEACH: Of course, every single day.>>MARIO: Let me go deal with it.
>>PEACH: Now you’re gonna go.>>PEACH: Now I’m going to get kidnapped in 1, 2… Help! Help!>>MARIO: Oh [BLEEP], who the [BLEEP] are these girls?>>LUIGI: Which girls?>>MARIO: Luigi!?>>LUIGI: Mario!>>MARIO: How you doing?
>>LUIGI: Hello Papi.>>MARIO: Look at what I’m dealing with. Should we go?>>LUIGI: Yeah.
>>MARIO: Let’s go.>>MARIO: Check it out, check it out.
>>LUIGI: Hello, hey.>>MARIO: Hello Mami, how are you doing?>>MUSHROOM: Hello, my love.>>LUIGI: Where’d he go?>>ANDREW: Aw, man. [LUIGI CRYING]>>LUIGI: Mario?
>>MARIO: Get up, let’s go.>>LUIGI: What?
>>MARIO: I have four lives bro. Just don’t touch these [BLEEP].>>MUSHROOM: Can I kiss you?
>>MARIO: No, no. Don’t listen. Come on! Come on!>>MARIO: Don’t touch her. It’s bad. Don’t touch her.>>LUIGI: Yo!
>>MARIO: How you doing?>>MARIO: Okay, okay, okay.
>>LUIGI: Concentrate, concentrate! Alright.>>MARIO: We just have to get to that one right there.>>LUIGI: Yo, but this one.>>MARIO: What are you doing? Don’t touch her! Don’t touch her! Come on! Come on!>>HANNAH STOCKING: Hey guys!>>MARIO & LUIGI: Hey Hannah!
>>MARIO: How are you?>>HANNAH STOCKING: Where’s my hug at?>>MARIO: Yeah, just stay the [BLEEP] away, but how are you?>>HANNAH STOCKING: Touch me!>>HANNAH STOCKING: Touch me!
>>MARIO: Hey, hey, Hannah look! It’s One Direction.
>>LUIGI: One Direction!>>HANNAH STOCKING: Shut up!>>LUIGI: Go! Go! Go! Go!>>HANNAH STOCKING: Where are they?>>LUIGI: See you later. [PEACH SCREAMING]>>DAISY: Peach?>>PEACH: Daisy?>>DAISY: Oh my God. What are you doing here?>>PEACH: How long have you been here?>>DAISY: Oh my God, like 10 years.>>PEACH: Luigi?>>DAISY: Yes.>>PEACH: You know what? Why don’t we escape?>>DAISY: Yeah! We should escape.>>PEACH: Why don’t we do this ourselves?>>DAISY: Yes! Let’s do it! Help!>>PEACH: This way.
>>DAISY: Oh.>>TOAD: I think it should go like DUN NUN NUNA.>>MARIO: What the [BLEEP]?>>TOAD: Yo.>>MARIO: What the [BLEEP] is this [BLEEP]?
>>LUIGI: I don’t know.>>TOAD: It’s a whole new world, mother [BLEEP].>>MARIO: You look like Aladdin.>>TOAD: I’m Toad. I make all your music.>>MARIO: Bro, we got [BLEEP] to do. I don’t know where we are and we gotta save these [BLEEP].>>MARIO: I promise I will get you guys out of here. Let’s just have one shot.>>MARIO: We have no time to chill.
>>LUIGI: We can’t chill bro.>>TOAD: Guys, just one shot?>>MARIO: One shot?
>>LUIGI: Let’s do one shot.>>MARIO: [BLEEP] it. One shot.>>TOAD: Perfect.>>MARIO: Two shots?
>>LUIGI: Let’s do two.>>TOAD: Two?>>MARIO: Three shots, call it a night.>>TOAD: Woo! Let’s do it.>>MARIO: Six shots and we’re out of here.
>>LUIGI: And we’re out.>>TOAD: Seven.
>>MARIO: No, no more than seven shots. I can’t do more than seven.>>TOAD: Nine.
>>MARIO: Nine shots and I get sick.>>LUIGI: Ten it is!
>>MARIO: Ten is a good number.
>>TOAD: Woo! Yoshii, hit it one time!>>YOSHII: One, two, three, here we go! [MUSIC]>>PEACH: Check that door! Just check it!>>DAISY: No, there’s nothing.>>PEACH: Shh. Shh.
>>DAISY: What are we gonna do? What are we gonna do?>>PEACH: You can’t make any noise.>>DAISY: You’re an idiot. Don’t make noise she says.>>MARIO: Let’s go and save these [BLEEP].
>>LUIGI: Let’s go!>>PEACH: Mario!>>DAISY: Luigi!>>MARIO & LUIGI: [BLEEP].>>TOAD: I’m Toad.>>DAISY: You guys are idiots, okay?>>MARIO: It’s a-me Mario!
>>LUIGI: Luigi!>>DAISY: What are you guys drunk?>>MARIO: A little bit, I’m not gonna lie, a little bit.
>>LUIGI: A lot.>>PEACH: Do you know what we did today? We saved ourselves.
>>DAISY: Yes.>>MARIO: Check out our new friend.
>>LUIGI: I took 10 mushrooms.>>TOAD: I hooked them up, I hooked them up.>>PEACH: Okay, let’s go.>>MARIO: Okay! Let’s go.
>>LUIGI: You should take a mushroom.>>LUIGI: Let’s go!>>PEACH: Wait!>>ANDREW: Bowser! Bowser’s coming!>>DAISY: What are we gonna do?>>MARIO: Okay, everybody relax, okay. We got this, alright. We’ve worked way too long and way too hard and way too long. We’ve been in this [BLEEP] god dang game way too long.>>MARIO: Sorry, sorry. [BLEEP] the speech.
>>PEACH: Okay, let’s go!>>PEACH: Let’s go. Let’s just fight. Go!
>>MARIO: Let’s go.>>MARIO: Alright, come on, let’s do this. On the count of 3 ready… 1>>PEACH: 2>>MARIO: 3!>>ANDREW: No, no, no!>>MOM: Are you doing your… Are you doing your homework? I hope your not playing that video game. I don’t really care.>>BOWSER: Cheers man!
>>MARIO: Cheers bro!>>MARIO: Why are we always fighting?>>BOWSER: I don’t know, let’s be friends.
>>MARIO: Let’s be friends. I’m down.>>MARIO: Holy [BLEEP], we won!>>LUIGI: Where did she go?>>MARIO: Why are you crying, bro? Come on! Oh my God.>>PEACH: We’re gonna finish the game.>>MARIO: Should we go?>>PEACH: Yeah!
>>MARIO: Let’s go!
>>DAISY: Let’s do it!>>DAISY: What the [BLEEP] is happening?>>MARIO: Why can’t we move?>>ANDREW: Battery died!>>TOAD: I think the battery died.>>PEACH: Did he save it?>>ANDREW: And I forgot to save the game!>>MARIO: Oh [BLEEP]. [ALL SCREAMING]>>PEACH: No!>>MARIO: [BLEEP]. [EXIT MUSIC]

100 Replies to “Super Mario Run | Lele Pons, Rudy Mancuso & Juanpa Zurita”

  1. Eytpszxcbvmf
    V u jjbg sfdfshvdsvbcv
    Cshjdgsdgsfdted. Dwnhdhshdshdh
    DnshdgsydsgdbhsgddgsdgsgdsgdvsdgsvdgsvdgsvdsgvdssgdfsfdsdfsddsDadfbdfydfj,dvfufdvhedgesfsydfwfeg
    Xbvcdvgdvcgcccgxcfdgdccdgcdvdcgfcdgdffddyegfyefgefdfmjbgy zsdyfehweuefmdffgghdfgcdnycvh dtcevddvtcdfdni vgfdgvhfyswhefyweghfet
    NmdhfehndhdfghdhfgsdhsdgqwybDddsfhhdjfhnbdbhfdbfhdfbdgvchvdhefhhgdfnddndfjndfbjfdjgdfb behfederj
    NBdcndbfhdbfhdfbfdvdfhdf

  2. around 3 years ago I didn't know who the mum was at the start. now i know… YOU GOT CELESTE BARBER IN THE VIDEO OMG SHES AN AUSSIE LEGEND

  3. If they are so used to playing the game then did Mario and Luigi act so surprised to see each other
    And they also did not know not to touch the girls oh and the princesses act surprised to see each other

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *